every things you need
 
 
دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:, :: 4:32 ::  نويسنده : مهدی &ماكان

 Sony Ericsson Xperia Arc S

‌ سونی اریکسون این بار در نمایشگاه IFA سال 2011 گوشی Xperia Arc S را معرفی کرد. گوشی سونی اریکسون Xperia Arc S مدل پس از Xperia Arc می‌باشد که به خصوص از نظر ظاهری تفاوت خیلی زیادی با آن ندارد ولی این بار با پردازنده‌ی بسیار قدرتمند 1.4 گیگاهرتزی همراه شده که طبق ادعای سونی اریکسون عملکردی تا حدود 25 درصد سریع‌تر را ارایه می‌دهد. Arc S نیز همانند Arc مجهز به نمایشگر 4.2 اینچی لمسی خازنی می‌باشد و از دوربین 8 مگاپیکسلی بهره می‌برد و درضمن ابعاد و وزن دقیقا یکسانی هم دارند. هر دو نیز از سیستم عامل کاملا حرفه‌ای Android 2.3 معروف به Gingerbread بهره می‌برند. به هر صورت همانطور که گفتیم تفاوت عمده‌ی Arc و Arc S در پردازنده‌ی قدرتمند 1.4 گیگاهرتزی Arc S در برابر پردازنده‌ی 1 گیگاهرتزی Arc می‌باشد.
مشخصات کلی :
مشخصات کلی:فرم گوشی : ساده - یک سیم کارته - وزن : 117 گرم
پردازنده:Scorpion processor, Adreno 205 GPU, Qualcomm MSM8255T Snapdragon 1.4GHz
حافظه:حافظه داخلی 320 مگابایت - حافظه رم 512 مگابایت - قابلیت استفاده از کارت حافظه Micro SD
شبکه های ارتباطی:3G - GPRS - WLAN - GPS - Bluetooth
صفحه نمایش:صفحه نمایش لمسی - رنگی خازنی از نوع LED-Backlit LCD - اندازه 4.2 اینچ - 480 × 854
دوربین:8.0 مگاپیکسل - فوکوس اتوماتیک - فلاش
امکانات نرم افزاری:سیستم عامل Android نسخه (v2.3.4 (Gingerbread - جاوا - مایکروسافت آفیس - PDF
سایر مشخصات:رادیو - هندزفری - قطب نما - باتری 1500 میلی آمپر ساعت - زمان انتظار 460 ساعت - زمان مکالمه 7:25 ساعت
Sony Ericsson Xperia Arc S
:: نقد و بررسی Sony Ericsson Xperia Arc S
همانند مدل قبلی یعنی Xperia Arc که ویژگی اصلی آن در طراحی منحصر بفرد قوس‌دار و مد پسند آن بود، Xperia Arc S نیز از همان طراحی زیبا بهره می‌برد و بدون شک یکی از خوش ساخت‌ترین گوشی‌های هوشمند آندروید موجود در بازار می‌باشد. بنابراین بسیاری از نظراتی که درباره‌ی Arc داده بودیم در مورد این گوشی هم صادق است. مثلا اینکه ویژگی اصلی و خاص این گوشی؛ بدنه‌ی بسیار باریک 8.7 میلی‌متری قوسی شکل آن می‌باشد که کاملا Xperia Arc و Arc S را دیگر از رقبای خود متمایز می‌سازد. البته این کمینه‌ی قطر در قسمت میانی آن است ولی در ضخیم‌ترین مکان هم قطر آن از 1 سانتی‌متر تجاوز نمی‌کند. سونی اریکسون S Xperia Arc را می‌توان یکی از شیک‌ترین و خوش ساخت‌ترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار ارزیابی کرد. با وجود نمایشگر 4.2 اینچی، طراحی منحصر بفردی دارد و در قسمت پشتی به صورت مقعر طراحی شده. بعلاوهS Xperia Arc بر خلاف بسیاری گوشی‌های ساخت HTC که معمولا خیلی عریض ساخته شده‌اند از نوعی است که آن را بسته شکلاتی می‌نامیم چرا که عرض کم و طول نسبتا زیادی دارد تا بتوانید خیلی راحت‌تر آن را در کف دست نگه دارید. بدنه‌ی پلاستیکی از نوع ضد خش می‌باشد تا در طول ماه‌ها استفاده دوام بیشتری داشته باشد. در کل کیفیت ساخت خیلی عالی است. وزن کلی آن تنها 117 گرم است که باعث می‌شود S Xperia Arc در کل تبدیل به یک گوشی سبک وزن بشود. 

یکی از تفاوت‌هایی که ArC S با Arc دارد تنوع رنگ‌هایی است که Arc S در آن طراحی شده است. بنابراین شما می‌توانید برای این گوشی از بین رنگ‌های سفید، آبی تیره، نقره‌ای، سیاه و سفید براق و صورتی انتخاب کنید تا همانند طراحی بسیار شیک و مدرنی که دارد و مناسب سلیقه‌های مختلف قرار می‌گیرد، از نظر رنگ نیز باب طبع افراد مختلف باشد. 

در قسمت زیر نمایشگر سه کلید آندرویدی Back, Home, Setting قرار گرفته‌اند. این دکمه‌ها کاملا بزرگ ساخته شده‌اند و عملکردی بسیار عالی و پاسخگو را ارایه می‌دهند. با این حال تنها نقطه‌ی ضعف آن‌ها را می‌توانیم در عدم وجود نور پس زمینه برای برچسب‌های معرف بدانیم که بدین صورت در صورت عدم آشنایی، در تاریکی تشخیص عملکرد آن‌ها ممکن نخواهد بود. 
The phone sports the previous Xperia line design with the thin buttons underneath the display - Sony Ericsson Xperia arc S Review
راکر کنترل صدا، دکمه‌ی شاتر دوربین و پورت Micro USB در لبه‌ی سمت راست دستگاه قرار گرفته‌اند و این در حالی است که جک 3.5 میلی‌متری هدفون دقیقا در جهت مخالف و لبه‌ی سمت چپ قرار دارد. همچنین پورت‌های HDMI و Power/Lock برای روشن، خاموش و یا قفل کردن گوشی در لبه‌ی بالایی هستند. 
Camera key - Sony Ericsson Xperia arc S Review
پیش از اینکه S Xperia Arc را روشن کنیم متوجه موضوعی می‌شویم و آن این است که نمایشگر در حالت خاموش کاملا مشکی می‌باشد. این در حالی است که معمولا در دیگر تلفن‌های همراه، نمایشگر در حالت خاموش بیشتر به رنگ خاکستری دیده می‌شود. با این حال از آن جایی که نمایشگر به کار رفته از نوع AMOLED نیست، این واقعا مشکی بودن نمی‌تواند در حالت روشن دستگاه نیز حفظ بشود و در ضمن کیفیت دید از زاویه هم به خوبی نمایشگرهای AMOLED نیست. از نظر کنتراست و غلظت رنگ‌ها، این نمایشگر کیفیتی بالاتر از حد متوسط را ارایه می‌کند. کیفیت و وضوح آن در زیر نور آفتاب هم عالیست. برای بالاتر بردن کیفیت تصاویر نمایش داده شده بر روی این نمایشگر، از موتور گرافیکی Bravia، دقیقا همانی که بر روی تلوزیون‌های دیجیتال Bravia Sony استفاده می‌شود، بهره گرفته شده است. به همین دلیل نیز سونی اریکسون نام این نمایشگر 4.2 اینچی که رزولوشن 854X480 پیکسل ارایه می‌دهد را Reality display گذاشته است. بدین ترتیب که با سازگار کردن تصاویر، آن‌ها را به صورت خیلی شارپ و چشم‌نواز نمایش می‌دهد. تنها مسئله‌ای که به آن وارد است این می‌باشد که این فن‌آوری فقط وقتی در حال تماشای ویدیو یا عکس هستید عمل می‌کند و در هنگام کار کردن معمولی با واسط کاربری خبری از آن نیست. 

اما به ویژگی متمایز کننده‌ی Arc S از Arc که همان پردازنده‌ی 1.4 گیگاهرتزی Qualcomm MSM8255 Snapdragon است می‌رسیم. در هنگام معرفی Arc S تنها گوشی هوشمند آندروید دیگری که با چنین پردازنده‌ای همراه شده است گوشی Samsung Galaxy Note غول پیکر می‌باشد. همانطور که گفتیم طبق ادعای سونی اریکسون این پردازنده تا حدود 25 درصد سرعت بیشتر را برای گوشی به ارمغان می‌آورد. در تست‌هایی هم که انجام دادیم، مثلا در مرورگری وب سرعت مرورگری ما تا 20 درصد افزایش داشت. گرافیک به کار رفته در این گوشی همان Adreno 205 می‌باشد. با این حال واقعا پردازنده در انجام وظایف مختلف و به خصوص اعمال چند وظیفه‌ای عالی عمل می‌کند. 

اکسپریاS Arc مجهز به دوربین 8 مگاپیکسلی با حسگر پیشرفته‌ی CMOS Exmor R می‌باشد. در تست‌های انجام شده توسط دوربین متوجه می‌شویم که حسگر کار خود را بسیار خوب انجام می‌دهد که نتیجه‌ی آن عکس‌هایی با کیفیت خیلی عالی در اغلب شرایط نوری می‌باشد. هرچند که در تاریکی مقدار نسبتا قابل توجهی نویز رنگی پدیدار می‌گردد ولی در عوض فوکوس خودکار در هر شرایطی تقریبا خیلی سریع صورت می‌گیرد. شارپنس عکس‌ها هم بسیار عالیست و تنها موردی که می‌توانیم ببینیم این است که گاهی اوقات ظاهرا غلظت رنگ‌ها بیش از حد می‌شود. علاوه بر این‌ها دوربین 8 مگاپیکسلی S Xperia Arc مجهز به فن‌آوری‌هایی چون تشخیص چهره، تشخیص لبخند، فوکوس خودکار، فوکوس لمسی و حتی لرزش‌گیر تصویر هم می‌باشد تا کیفیت عکاسی شما هرچه بیشتر شود. لنز این دوربین بیشینه‌ی نسبت دیافراگم F/2.4 را ارایه می‌کند که برای عکاسی در شرایط نوری ضعیف ایده‌آل است. از دیگر ویژگی‌های این دوربین می‌توان به لرزش‌گیر تصویر برای جلوگیری از تارشدگی عکس‌های گرفته شده در سرعت‌های شاتر پایین هم و تشخیص لبخند و چهره هم اشاره کرد. همچنین به کمک GPS داخلی و فن‌آوری Geo Tagging موقعیت دقیق مکانی عکسی که گرفته‌اید به همراه آن ثبت می‌گردد. این دوربین توانایی ضبط ویدیویی 720p HD را هم دارد. با استفاده از خروجی HDMI می‌توانید تصاویر گرفته شده را با کیفیت عالی و ابعاد بزرگ بر روی تلوزیون دیجیتال خانگی خود مشاهده نمایید. 

اما سونی اریکسون Arc S با سیستم عامل Android 2.3.4 و واسط کاربری Time Scape خود سونی اریکسون همراه شده است. این سیستم عامل یکی از بهترین سیستم عامل‌های موجود بر روی گوشی‌های هوشمند است و ویژگی‌های فراوان و امکانات خیلی خوبی را ارایه می‌دهد. مهم‌تر اینکه با دسترسی به Android Market دریای عظیمی از هزاران نرم‌افزار، برنامه و بازی‌های آندروید در پیش روی شما قرار خواهد داشت تا هرکدام را مایل بودید انتخاب و برای گوشی خود دانلود نمایید. وجود همین برنامه‌های کاربردی متنوع است که به سیستم عامل آندروید نسبت به بسیاری سیستم عامل‌های موجود بر روی تلفن‌های همراه برتری بخشیده. شما از هر قشر با هم نوع کاربری که باشید برنامه‌ای مناسب شما وجود دارد. 

همانند Xperia Arc برای این گوشی هم از یک باتری 1500 میلی‌آمپری استفاده شده است که البته شارژدهی آن نسبت به Xperia Arc بر رویS Arc به دلیل پردازنده‌ی قدرتمندتری که دارد کمتر است. با این حال در استفاده‌ی معمولی به خوبی یک روز را پشتیبانی می‌کند. 

در هر صورت همانطور که گفتیم، Xperia Arc از نظر طراحی گوشی کاملا منحصر بفردی است، اکنون نیز در Xperia Arc S این منحصر بفرد بودن در طراحی با پردازنده‌ی قدرتمند 1.4 گیگاهرتزی ترکیب شده و آن را کامل کرده. به هر صورت اگر از طرافداران طراحی زیبای Arc هستید و در ضمن یک گوشی کاملا سریع و عالی آندروید می‌خواهید، Arc S گزینه‌ی بسیار مناسبی است.

پردازنده‌ی کاملا قدرتمند 1.4 گیگاهرتزی
موجود بودن در رنگ‌های مختلف
بهره‌گیری از طراحی بسیار عالی و منحصر بفرد Xperia Arc
دوربین 8 مگاپیکسلی کاملا با کیفیت و پیشرفته با سنسور Exmor R CMOS
قابلیت عکاسی پانورامای سه بعدی (3D Sweep Panorama)
بهره‌گیری از همه‌ی امکانات پیشرفته‌ی تلفن‌های هوشمند روز دنیا
بهره‌گیری از سیستم عامل Android 2.3.4

عدم افزایش حافظه‌ی RAM از 512 مگابایت به 1 گیگابایت


صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

سلام من و دوستم قصد داریم هر چی که برای خودمون جالبه اینجا برای شما بزاریم تازه شما با عضو شدن در وبلاگ ما عضو كانون هواداران وبلاگ ما مي شويد و مي توانيد از امكانات بسيار جالب وجذاب ما لذت ببريد و دانلود كنيد.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هر چیزی که می خوای و آدرس everythingsyouneed.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 65
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

 

دریافت کد آپلود سنتر







استخاره آنلاین با قرآن کریم


خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید